Happy Cup 2007 *

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Ir abajo

Re: Happy Cup 2007 *

Mensaje por janita el Jue 22 Nov 2007 - 9:46

Hi Ishia,

i'm sorry i did not understand Embarassed in the pictures of leo menijn you can see she also is wearing this strange shoes also. I remember i saw her using this also in training, but at that moment it was summer so i didn't think further (you have no idea with what they somethimes come in training). I am not a coach anymore in Happy Gym, but i will ask somebody else for further explanation. I am sure she is the only one wo is wearing it in Happy Gym at this moment.

janita
Gimnasta del Grand Prix
Gimnasta del Grand Prix

Mensaje por Ishia el Jue 22 Nov 2007 - 13:40

janita escribió:Hi Ishia,

i'm sorry i did not understand Embarassed in the pictures of leo menijn you can see she also is wearing this strange shoes also. I remember i saw her using this also in training, but at that moment it was summer so i didn't think further (you have no idea with what they somethimes come in training). I am not a coach anymore in Happy Gym, but i will ask somebody else for further explanation. I am sure she is the only one wo is wearing it in Happy Gym at this moment.

Thanks Janita and don´t worry so much about it.
It ´s nothing really important. It was just a obsevation. I´s OK. UP See you
Ishia
Gimnasta del Mundial
Gimnasta del Mundial

Femenino Mensajes : 548

Mensaje por janita el Sáb 24 Nov 2007 - 3:03

these "shoes" are actually dance shoes. One of the member of Happy Gym is at a lower level in RG (she started at the age of 19 and is in second highest level, now 21 and still training and competing) but she has done dancing and ballet all her life (she is still doing a lot of dancing besides RG). This summer this girl came with these shoes, and as you know how small girls are, when they see something new they all want it. So apparantly many gymnast use it now during training. During competion, the girl on the photo is the only one to use it at this moment.

janita
Gimnasta del Grand Prix
Gimnasta del Grand Prix

Mensaje por Ishia el Lun 26 Nov 2007 - 22:22

janita escribió:these "shoes" are actually dance shoes. One of the member of Happy Gym is at a lower level in RG (she started at the age of 19 and is in second highest level, now 21 and still training and competing) but she has done dancing and ballet all her life (she is still doing a lot of dancing besides RG). This summer this girl came with these shoes, and as you know how small girls are, when they see something new they all want it. So apparantly many gymnast use it now during training. During competion, the girl on the photo is the only one to use it at this moment.

Thanks Janita for the explanation.
I Know what you mean, small girl copy all from the older:sm2:
See you :flower:
Ishia
Gimnasta del Mundial
Gimnasta del Mundial

Mensaje por mimi5 el Mar 27 Nov 2007 - 1:55

plis, que yo no se inglés yno me entero de ná.
Bss. :queen:
mimi5
Gimnasta del Mundial
Gimnasta del Mundial

Mensaje por Ishia el Mar 27 Nov 2007 - 3:09

mimi5 escribió:plis, que yo no se inglés yno me entero de ná.
Bss. :queen:
A ver Mimi, te explico. Yo colgué unas fotos de una gimnasta que actuó en la Happy Cup haciendo un comentario sobre lo extraño que me parecía verla sin punteras y con una especie de venda-esparadrapo enrrollado sobre los dedos de los piés.
Janita quiso saber a qué me refería exactamente y le dije que a los zapatos (shoes). Entonces me contestó que intetaría enterarse sobre ésto.
Más tarde me escribió comentando que ese tipo de "zapato", por llamarlo de alguna manera, se utiliza en baile y que había una gimnasta ya mayor, que hacía ballet y baile y que este verano entrenó con esta especie de "zapatos". Las niñas pequeñas lo vieron como algo nuevo, lo copiaron y algunas gimnastas lo usaron durante el entrenamiento pero que durante la competición sólo lo usó ella, la niña de la foto. Quizás fue un despiste Rolling Eyes
Finalmente le doy las gracias por la explicación.
Espero que te sirva aunque es un breve resumen de la conversación. Besos
Ishia
Gimnasta del Mundial
Gimnasta del Mundial

Página 2 de 2. Precedente  1, 2

Ver el tema anterior Ver el tema siguiente Volver arriba